Volkswagen spende $ 7,7 miliardi per custruisce a catena di furnimentu di e vitture elettriche in Spagna

U 23 di marzu, u Gruppu Volkswagen hà dettu chì hà pensatu d'invistisce più di 7 miliardi d'euros (7,7 miliardi $) in un centru di veiculi elettrichi in Spagna per creà una catena di furnimentu di veiculi elettrici in Spagna.

U Volkswagen Spain EV Center include micca solu una pianta di batterie di Valencia, ma ancu rinnovate e piante di veiculi elettrici di Pamplona è Martorell.

 

coilover-BMW E46

A pianta di batterie Volkswagen Valencia, chì principiarà a produzzione in u 2026, avarà una capacità di 40 GWh è impiegarà 3.000 persone.Volkswagen pensa à custruisce sei fabbriche di batterie in Europa, a seconda in i so piani.Volkswagen hà ancu dichjaratu prima chì hè aperta à a lista di a so attività di batterie.

Volkswagen produce attualmente u Volkswagen Polo, T-Cross è Taigo in a so pianta in Pamplona, ​​in Spagna, cù circa 4.600 impiegati è più di 220.000 veiculi in 2021. A pianta Volkswagen di Martorell in Spagna produce circa 500.000 veiculi di marca Seat à l'annu è impiega 11.000 persone. .Volkswagen pensa à rinfurzà e duie fabbriche è à riqualificà i travagliadori lucali per mette in opera l'assemblea di vitture elettriche u più prestu pussibule.

"Questa hè una sfida enormosa", Thomas Schmall, capu di tecnulugia di u gruppu Volkswagen è capu di a marca Seat, hà dettu in una dichjarazione."Avemu avà da aumentà a produtividade di i veiculi elettrici in Spagna per esse cumpetitivi in ​​a transizione di l'elettrificazione globale"

fabbrica di tige di pistone-2

Volkswagen pensa à investisce circa 52 miliardi d'euros in i prossimi cinque anni in u sviluppu è a produzzione di novi veiculi elettrici, unu di i più grandi muvimenti d'investimentu in l'industria di l'auto.

A principiu di sta settimana, Volkswagen hà ancu annunziatu ch'ellu avia ghjuntu à un accordu cù duie cumpagnie chinesi per furmà una joint venture chì pruducerà è raffinerà nickel è cobalt, materie prime chjave per e batterie.

Max Auto furnisce l'asta di pistone è a parte sinterizzata à un fabricatore di marca spagnola.

Max Auto hè u fabricatore di parti di ammortizzatori è bobine sopra ammortizzatori.

 


Tempu di post: 25-mar-2022